Ini KtaKata Plakon AbbyAbadi Sebab Ada Netlzen Tgur JnganKerap Jumpa BkasSuami NrmanHaklm

Petaling Jaya – Meskipun sudah berp.isah namun pelakon Abby Abadi masih mengekalkan hubungan baik dengan bekas suaminya pelakon berb.adan sasa, Norman Hakim demi anak-anak mereka.

Bagaimanapun, ada yang kurang senang melihat keakraban Abby dengan Norman meskipun sudah berpisah sehingga ada yang men.uduh Abby belum moveon.

Sekadar info, Arbaiyah Abdul Manan atau lebih dikenali sebagai Abby Abadi merupakan seorang pelakon dan penyanyi wanita Malaysia. Beliau memulakan kerjayanya dalam bidang muzik sebagai salah seorang daripada ahli E.lite yang meraih kejayaan pada pertengahan dekad 1990an.

Beliau menjadi ahli asal kumpulan itu yang pertama mengundurkan dirinya pada 1997. Beliau pernah menjadi pengacara Roda Impian bersama Halim Othman selama dua musim. Kerjaya lakonannya bermula dengan memegang watak sebagai Inspektor Aleza dalam drama bersiri Gerak Khas yang disiarkan di TV2 di mana Abby ialah salah seorang daripada enam pelakon asalnya sejak ia mula diperkenalkan.

Sebelum ini, ketika menyambut aidilfitri beliau turut dipersoalkan oleh netizen bersama keluarga bekas suaminya walhal dia telah mempunyai keluarga sendiri.

Sambung lagi video raya pertama dengan sedikit cerita supaya tiada yang irihati dan berkata yang tidak-tidak ya. 2022 dah ini tolong ubah memntaliti.

Dalam pada kami berbaik-baik, Allah izinkan raya bersama, berkongsi apa adanya, hidup aman damai penuh kasih sayang Lillahi Taala ada juga yang kata jangan rapat sangat, tidak elok, serta tidak manis.

Kenapa mesti nak raya bersama. Keluarga sendiri kan ada? Kenapa begitu dan kenapa begini banyak pula persoalan ya? Baik pun dicari-cari pula salah, katanya.

Mengulas lanjut, dia memberitahu merancangan dan berbincang bersama kedua belah keluarga. Selain Abby menjelaskan berkumpul beramai-ramai juga sudah menjadi rutin setiap kali menyambut lebaran.

Jangan Selalu Berjumpa

Menerusi beberapa perkongsian di Insta Story, Abby berkongsikan soalan dan menjawab pertanyaan netizen itu berkaitan hubungannya dengan Norman yang did.akwa ket.erlaluan.

Menjawab segala pertanyaan netizen di Insta Story, Abby berkata dia sudah lama melupakan hal lalu dan tiada apa perasaan pun apabila berhadapan dengan Norman dan Memey.

Ada netizen menuduhkan tidak moveon serta meminta supaya tidak selalu berjumpa dengan Norman, Abby men.afikan da.kwaan tersebut. Menurut Abby, bekas suaminya selalu datang ke rumah untuk mengambil atau berjumpa dengan anak-anak sekaligu meny elar da.kwaan netizen itu.

Lain kali cakap siang pandang-pandang. Jangan main terjah je. Tak pernah pun saya nak heran nak ada selalu dengan Norman tu ye.

Norman tu yang selalu datang rumah saya ambil anak-anak dia, jumpa anak-anak dia. Raya pun diorang datang rumah kita. Kita selalu dengan Memey je.

“Awak malu-malu sikit ye kalau nak t.uduh-t.uduh. Jangan main s.embur je. M.ati tak sempat nak minta maaf nanti. Susah kat Masyar tau,” tulisnya.

Abby pernah berkahwin dengan Norman pada 2002 namun berc.erai pada tahun 2009. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Mohamed Danish Hakim, Marissa Dannia Hakim dan Danisha Hakim.

Kredit : RK/FB

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.