Ya Allah, Perngai. Rakaman Detlk Detlk BraderMengamvk DekatAngg0ta DenganKayv

Kuching: Seorang lelaki naik angin dengan meny.erang anggota kes elamatan yang bertugas apabila g.agal keluar dari kawasan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD) di Kampung Telaga Air di sini, semalam.

Dalam keja.dian kira-kira jam 2.30 petang itu, lelaki berusia 30 tahun itu meny.erang anggota polis dan Jabatan Sukarelawan Malaysia (Rela) dan Skim R.ondaan Sukarela (SRS ) yang bertugas dengan batang kayu.

Timbalan Ketua Polis Daerah Padawan, Deputi Superintendan Lim Jaw Shyong berkata, s.uspek dikatakan mahu keluar dari kawasan PKPD itu namun dih.alang petugas kes.elamatan.

Katanya, anggota kes.elamatan meminta s.uspek balik ke rumah tetapi dia enggan berbuat demikian sebelum bert.indak a.gresif.

“S.uspek menga.cukan batang kayu panjang ke arah anggota kes.elamatan dan berlaku perg.elutan.

“S.uspek berjaya dit.angkap dan tidak mengalami sebarang kece.deraan sebelum dibawa ke Balai Polis Siburan untuk t.indakan lanjut,” katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Katanya, s.uspek direman empat hari mulai hari ini sehingga 6 Ogos ini bagi membantu s.iasatan mengikut S.eksyen 506 K.anun Kes.eksaan.

Reaksi Orang Ramai

Bwk dia g bertugas kt spital cvid19… Mesti n.gamuk nk balik plak.

S.tress tak kerja, s.tress tak dapat jumpa mak bapak, s.tress tak jumpa anak bini.

Satu persatu kejayaan yang capai tunggu aje lepas ni lepas ni apa lagi yang terbaru.

Ok lah tu dapat jugak keluar dari terperap kat umah ,dalam l.okap ada jugak boleh kenal2 dengan kawan baru.

Mgkn dia perlu ada brang dapur yg perlu penting dbeli faham2kan renung2kan lah.

Kredit : HM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.